instant rust + zelfvertrouwen.

De vijfvingeroefening - een oefening voor meer zelfvertrouwen, een uitgerust gevoel en blijdschap en innerlijke vrede all over. Het beste is: je hebt er maar 10 minuten voor nodig.

Zet je in een comfortabele positie, geen spullen in je schoot, op een plek waar mensen je even met rust laten.

Leg je duim tegen te wijsvinger. Denk terug aan een moment waarop je je moe maar voldaan voelde. Een prettige vermoeidheid in je lijf. Na een sportles, een wandeling, een dag werken in de tuin.

Leg je je duim tegen je middelvinger. Denk terug aan een moment van liefde, van warmte. Een omhelzing, een zalige vrijpartij, een bijzonder gesprek. Probeer er niet alleen aan te denken, maar ook de liefde in je lichaam te voelen.

Leg je duim tegen je ringvinger en ga met je gedachten naar een mooi compliment dat je gekregen hebt. Een compliment dat je verraste, dat je overviel op een goede manier. Probeer dat compliment nu ook echt te ontvangen en te voelen.

Verplaats je duim naar je pink. Denk terug aan een prachtige plek waar je ooit was. Een plek waar je intens gelukkig was. Zie jezelf daar weer, ervaar de sensaties opnieuw en blijf er gerust even rondhangen.




omdat

wil je inspiratie rechtstreeks in je mailbox? 

© 2018. Leef gretig. Doe uw goesting. Namasté.